10 dagen op zoek naar controle, hoe gaat het nu?

09 april 2019

Vandaag is het 10 dagen geleden dat ik begon aan #takingbackcontroltoday. Zoals beloofd in deel 1 van het project, deel ik vandaag een leuke manier om je vooruitgang bij te houden, hoe het er ondertussen voor staat bij mij en geef ik enkele dingen die jij zou kunnen doen om deel te nemen aan de challenge.

Ik wil beginnen met vertellen hoe het ondertussen al is gelopen. As we speak heb ik nu 3,5 bolletjes ingekleurd in mijn self-love journal. Dat wilt zeggen dat ik nu 70 minuten van de 200 gelezen heb.  In het begin was ik bang dat 20 minuten aan een stuk lezen misschien een beetje te hoog gegrepen was, mijn concentratie is tegenwoordig namelijk ver te zoeken. Het is vaak al een wonder als ik 5 minuten volledig geconcentreerd aan iets kan werken.

Dankzij de app forest en één van mijn nieuwe spotify playlists, lukte het me uiteindelijk toch om 20 minuten te lezen. Eén keer zat ik zelfs zo in mijn boek dat ik er nog een keer 30 minuten aan heb toegevoegd.

Om bij te houden wat het doel is, hoe veel ik al gedaan heb en wat ik als beloning krijg, heb ik een nieuwe pagina van mijn self-love journal gevuld. Ik wilde er een prachtig plaatje van maken, maar de uitkomst was helaas niet echt wat ik gehoopt had. Ach ja, het moet functioneel zijn, hé, niet esthetisch verantwoord. 😜 Op de rechterpagina heb ik plaats gelaten voor alle extra's die ik doe in de challenge (en dus voor elke maand). Op de open lijntjes wil ik nog een kleine belonging toevoegen voor iedere keer als ik 10 extra bolletjes heb ingekleurd, maar daar had ik nog niet echt veel inspiratie voor. 
Voor challenges voor de komende maanden daarentegen, had ik wel al een beetje inspiratie. (Thank you Pinterest!) Dus die wil ik alvast met jullie delen, zo kunnen jullie zelf dingen kiezen die jij wilt doen. 

1) x aantal keer een yoga video volgen
2) x aantal keer een wandeling maken van een x aantal minuten
3) x aantal keer  mediteren
4) x aantal keer je gsm uitzetten voor een bepaalde tijd
5) x aantal keer een workout doen van een x aantal minuten
6) x aantal keer aan stream of consciousness doen 
7) x aantal keer een volledige self-care dag
8) x aantal keer  iets creatief doen (kleuren, schilderen, knutselen, koken etc etc) 
9) x aantal keer gaan slapen om x uur. 
10) x aantal keer iemand een compliment geven (jezelf telt) 

What to expect in chapter 3?
  • Is challenge 1 gelukt?
  • Wat doe ik in de maand mei?
  • Hoe voel ik me nu?
Liefs, 
Amber 
It's time to get to know you, like you, &  love you in a very deep and very real way.

3 opmerkingen

  1. het is zo leuk om je te verliezen in een boek, toch? ik ben blij dat de challenge al goed gaat! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mezelf verliezen in boeken doe ik vooral in fictie boeken, maar ik vind het gewoon echt leuk om dingen te leren uit non-fictie boeken.

      Verwijderen
  2. ik hoop oprecht dat het je wat rust en kalmte geeft, dat lezen. hoe gaat het nu met je? weet dat je me altijd iets kunt sturen :*

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Ambers Things . Design by FCD.